Hangban létezni – Telefonos kommunikációs ebook (letölthető, nyomtatható)

Original price was: 19990,00 Ft.Current price is: 8990,00 Ft.

In Stock

Tanuld meg, hogyan hat a hangod – ne csak beszélj, hanem kapcsolódj, győzz meg, értékesíts! A Hangban létezni egy gyakorlatorientált kézikönyv telefonos ügyfélkezeléshez, hideghíváshoz és bizalomépítéshez, kezdőknek és haladóknak egyaránt.

 

Beszélj úgy, hogy meghalljanak – és emlékezzenek rád!

A Hangban létezni egy tudásalapú ebook, amely segít abban, hogy magabiztosabb, tudatosabb és hatékonyabb legyél telefonos kommunikációban – akár ügyfelekkel beszélsz, hideghívásokat kezdeményezel, visszajelzést kérsz, vagy panaszt kezelsz.

Ez a PDF formátumú kézikönyv gyakorlati eszközöket és sablonokat ad a kezedbe ahhoz, hogy:

  • jobban kezeld a nehéz vagy elutasító helyzeteket telefonon,

  • értelmes és eredményes beszélgetéseket folytass,

  • pozitív, megbízható benyomást kelts a hívásaid során,

  • és a hangoddal bizalmat és szakértelmet sugározz.


Kinek ajánljuk?

  • Virtuális asszisztenseknek (VA)

  • Mikrovállalkozóknak, egyéni vállalkozóknak

  • Ügyfélszolgálatos munkatársaknak

  • Coachoknak, tanácsadóknak

  • Mindenkinek, aki telefonon keresztül épít kapcsolatokat vagy értékesít


Mit tartalmaz a tananyag?

  • 6 modul gyakorlatorientált tudással

  • Ügyfélmegtartás és bizalomépítés hangon keresztül

  • Kifogáskezelési technikák és példák

  • 10 valós telefonos helyzet + javasolt válaszok


Miért válaszd a Hangban létezni tananyagot?

  • Azonnal alkalmazható tudás, felesleges elméletek nélkül

  • Megtanít, hogyan ne csak beszélj – hanem hatással legyél

  • Használható B2B és B2C területen is

  • Magabiztosságot ad telefonos helyzetekben

  • Szakmailag hiteles, gyakorlati tapasztalatra épülő anyag


💾 Formátum:

Letölthető PDF (28 oldal)

 

Share:

Leírás

Beszélj úgy, hogy meghalljanak – és emlékezzenek rád!

A Hangban létezni egy tudásalapú ebook, amely segít abban, hogy magabiztosabb, tudatosabb és hatékonyabb legyél telefonos kommunikációban – akár ügyfelekkel beszélsz, hideghívásokat kezdeményezel, visszajelzést kérsz, vagy panaszt kezelsz.

Ez a PDF formátumú kézikönyv gyakorlati eszközöket és sablonokat ad a kezedbe ahhoz, hogy:

  • jobban kezeld a nehéz vagy elutasító helyzeteket telefonon,

  • értelmes és eredményes beszélgetéseket folytass,

  • pozitív, megbízható benyomást kelts a hívásaid során,

  • és a hangoddal bizalmat és szakértelmet sugározz.


Kinek ajánljuk?

  • Virtuális asszisztenseknek (VA)

  • Mikrovállalkozóknak, egyéni vállalkozóknak

  • Ügyfélszolgálatos munkatársaknak

  • Coachoknak, tanácsadóknak

  • Mindenkinek, aki telefonon keresztül épít kapcsolatokat vagy értékesít


Mit tartalmaz a tananyag?

  • 6 modul gyakorlatorientált tudással

  • Ügyfélmegtartás és bizalomépítés hangon keresztül

  • Kifogáskezelési technikák és példák

  • 10 valós telefonos helyzet + javasolt válaszok


Miért válaszd a Hangban létezni tananyagot?

  • Azonnal alkalmazható tudás, felesleges elméletek nélkül

  • Megtanít, hogyan ne csak beszélj – hanem hatással legyél

  • Használható B2B és B2C területen is

  • Magabiztosságot ad telefonos helyzetekben

  • Szakmailag hiteles, gyakorlati tapasztalatra épülő anyag


💾 Formátum:

Letölthető PDF (28 oldal)

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.

Keress elérhetőségeimen és kövess be közösségi média oldalaimon.

Rólam

Dolgozz velem

Elérhetőségek:

© 2024 Pécsi Renáta Virtuális Asszisztens – Minden jog fenntartva!